Benim kızım da 8 ay 26 günlük emekleme yok etrafında ki biletleri almak için döne döne gidiyor bay bay, baş baş, gel gel, alkış yapmıyor gelişimi de kilosu 9.700kg boyu 72cm doktor sağlığı herşeyi yerinde dedi şükür bu hafta kızamık aşısı olacağız inşallah ek gıda düzeni de sabah beraber kahvaltı yaparız öğlen yulafla meyveli yoğurtlu ara öğün akşam yemeği de bizimle birlikte yer arada yemek istemediği de oluyor o zamanlar formül mama veriyorum gece emiyor zaten öle bizde durumlar ☺️