Nehir7778 işte beklediğim uzun uzun açıklama 😅 benimde 2 3 kaşık yer bırakır gerisi bizim tabaktan o kasıklarıda yemezde ben ucuna biraz kendi yemeğin suyundan alıyorum hafif öyle, apalama ayağa kalkma yok yerde duruyor doğru dimi? yaaa dinlen işte valla nasıl nasıl apalayip yurucekler inşallah, benim ki 4 ayda hareketlendi 5 ayda döne döne heryere gidiyordu şuan düz duvara tirmaniyor keşke diyorum şöyle 10 aylıkken apalasaydi 11 aylıkken yuruseydi oh oldu bitti olurdu valla yoruldum kaç aydır peşinde koşmaktan canıni yakıyor diye