PoyrazinAnnesi26 Bebeklerinizin gelisimleri nasıl gidiyor ,neler yapıyorlar vee günde kaç tane mama veriyorsunuz kaç ml ,birde ek gıda nasıl gidiyor alıştılar mi bizim ki çok az yiyor ve hep mama istiyor maalesef
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 sürekli mama istiyorsa alışkanlıktandır aç kalsın azaltın ek gıdaya yönelsin bence bu şekilde yavaş yavaş yemeye başlar
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 9,5 aylık kızım son 3-4 gündür o kadar değişti ki anlatamam büyüdü ve git gide yaramazlaşıyor 🤣 emekliyor ayaklarımın altında odalarda bir yerlere tutunup kalkıyor büyük insan gibi tavırlar 😖🤣
Mugerrr PoyrazinAnnesi26 bebeğim 8 buçuk aylık. Alkış yapıyor sadece. Ek gıda ne yersek istiyor. Bebeğinizin sizinle birlikte yemesine dikkat edin benim bebeğim o şekilde alıştı. Sabah kahvaltısını birlikte yapıyoruz öğleden sonra meyve püresi muhallebi tarzı şeyler veriyorum akşam yemeğini de bizimle aynı anda yiyor hatta babasına bakarak yiyor. Bende birşey sormak istiyorum 9. Ayda aşı oldunuz mu.
PoyrazinAnnesi26 tugbahy6 ama içiyor günde genelde 3 bazen 4 kere mama veriyorum 120 ml bazen 150 olurda mama vermezsem ek gıdayı verirken yemiyor ağlıyor aç olduğu için ağlarken de boğazına kaçırıyor yada hiç yemiyor cikartiyo
PoyrazinAnnesi26 tugbahy6 çok zor süreç ya birde benim bebeğim 4 aydan sonra birden hareketlendi 5 aylıkken apalamalamasada döne döne istediği yere gidiyordu şuan apaliyor tutunup kalkıyor bazen ellerini bırakıp dikiliyor düşüyor ama yoruldum yürüsün artık çok erken hareketlenmeleri iyi değil ben bunu anladımm 🥴 yürüyen varmı diye merak ettim o yuzden
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 günde 3-4 iyi ek gıda yemiyor ya normal parmak sebzeler verseniz belki sever öyle eliyle kendi yese
Kevserkoc PoyrazinAnnesi26 aynen benim bebegimde öyle valla aynısı mamasiz doymuyor uyumuyor ne kadar ek gida verirsen ver yiyo ama bazen çok az yiyo hatta ağlıyor yerken bazen de boğazına takılıyor o zaman da vermiyorum mama veriyorum mesela bugün sabah kahvaltısına ıspanaklı yumurta yaptım biraz yedi sonra ağlamaya başladı mama istedi
PoyrazinAnnesi26 Mugerrr bizimle yiyor ama hep bizim yemeklerde gözü bizim yedigimiz yemekleri daha çok seviyor diğerlerini sevemdi bir türlü zararlı olur diye uğraşıyorum ama yok kendi tabağını değil benim tabagimdan yiyor oda öyle çok değil ,tabi mama hazır lıkır lıkır yatıp iciyor onu istiyor o yüzden günde ne kadar mama veriyorsunuz
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 benim kız da .. daha 2 aylıkken kafayı kaldırıp kalkmaya çalışıyordu hep gidecek..🤣 sonra hemen dönmeye başladı her yere gidiyordu döne döne şu son 1 haftada çok değişimler var koltuk kenarında adım atmaya gitmeye başladı sanırım 2 ay sonra yürür 🤣
PoyrazinAnnesi26 tugbahy6 oda boğazına kaçıyor hirslanip büyük issiriyor biraz sınırlı hirsli bir bebek ama hep bizim yemekleri daha çok seviyor oda zararlı diye alışsın istiyorum ama yok
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 yaaa Siz kendi yediklerinizden vermiyormusunuz😳 yapma öyle ya alerjisi yoksa yedirin tabi benim arkadaşımın bebeği de öyle asla irmik muhallebi öyle sebze püresi falan yemez normal yemek yiyecek siz salçayı tuzu azaltın verin yesin günahtır çok bebek değiller daha ben bazen tuz koymadan ona ayırıyorum
Poypoy22 PoyrazinAnnesi26 yaa benimkide oyle 🙈 Biz 8 ayligiz emziriyorum mama vermiyorum kahvaltiyi seviyor biz cok erken dis cikarmaya basladik o yuzden ben hic pure yapmadim disleri oldugundan cigneyebildigi icin. Ama hep bizim yemeklerde gozu vermezsem agliyor. Gel gel yapiyoruz ve alkis birde Cubuk makarnayi hupletip yemeyi ogrenmis nasil yapti nasil ogrendi bilmiyoruz ama izlemesi cok komik cok guluyoruz 😂Emeklemeye basladiginin ertesi gunu ayaga kalkip siralamayada basladi hep bir acelecilik 🤦🏼♀️ Bu arada benim oglumun adida poyraz 🥰
Aysimaaa Bizde 9bucuk aylık olduk emekliyor her yere girip çıkıyor çekmeceleri açıyor tam yaramazlık lar başladı ek gıda bu ara hiç yemiyor süt de üç kere ancak içiyor oda zar zor 120 ml geçmiyor.
PoyrazinAnnesi26 tugbahy6 veriyorum maalesef ki aç kalmasın diye ki vermesem masayı yıkar geçer aglamasiyla ,az tuz katiyorum sadece ama bende isterdim sağlıklı güzel şeyler hazırlıyim yesin ama yok
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 dediğim gibi tuzu salçayı azaldın verin yesin hiç bir şey olmaz alerjisi yoksa
Aysimaaa Biz aşı yaptırmadık doktora sordum şuanda salgın azalmış heralde geri vazgeçtik bir yaş da yaptırıriz inşallah.
tugbahy6 PoyrazinAnnesi26 bazı bebekler öyle şuan mesela benim kız yese bile ileride değişecek sürekli damak tatları değişiyor çünkü ksndi yediklerinize zararlı demeyin tuz salça azaltın sağlıklı birmşey olmaz
Aysimaaa PoyrazinAnnesi26 Diş heralde iki disimiz cikmisti ateş felan oldu bir kaç gün önce çok huzursuz ama daha çıkmadı ya.yani patlatamadi.