tugbahy6 hergün yürüyüşe çıkarıyorum kendim de hastane çalışanıyım ki çalışan olmasam da yaptırırdım en ufak dahi Riski ortadan kaldırmak için tabi tercih meselesi bu ben elimden geleni yapayım gerisi Allah’a kalmıştır.
mama veriyorum Çünki gün içinde çok yoruluyorum sütüm azalıyor gece muhallebi pirinç maması vermeyi tercih etmiyorum.