Babyfacee İlk dogumumdu bebegım 2 yasına gırecek elhamdulıllah sağlıklı bır sıkıntısı yok. Fakat etrafımdakiler yarım saat sürdü derken çatal, kayınvalıdem 1 saat sürdü cok kaldın catalda falan dıyor, acıkcası canım sıkıldı. Ben o anı hatırlamıyorum ama kardeslerım tas catlasa yarım saat sürdü diyor. Özel de dogum yaptım, ne bılıyım dıyelim ki çatala uzun süre kalmış olayım bu sıkıntı mı sizce? Kayınvalıdem abartıyor bence. Ama dedıgım gıbı 1 saat kalmış olayım hadı boyle setler bebek için zararlı mı? Tam ıkınamadım evet ama ne doktor Bı sıkıntı gördü ne baskaları sadece kayınvalıdem dıyor uzun kaldın dıye