Dilaylaa ben evde 20 saat sancı cektim ama regl ağrısı gibiydi dayanılmayacak gibi değil ta ki suyum gelene kadar. Suyum geldikten sonra anaaaam anlatmaya gerek yok biliyorsunuz. Zaten hastaneye gittim 5 cm açıklık dediler doğumhaneye inene kadar 9,5 olmuş yürüttüler bide 1 dakika yolu 10 dakikada gittim 😀 sonra da 3,5 saat ıkındım sonuç vakum 🥴