Eskici777 sarmaliklahana Ay Valla hiç hatırlamıyorum dogum anımı düzgün sadece catalda uzun kalmışım :)
ceyhunun_annesi Eskici777 doğru ıkınmak çok önemli nefes kontrolü falan onları doğru yaparsan hemen oluyo ben hamileyken çok arastirmistim büyük tuvaletini yapar gibi ıkınmak doğru olanmis
Eskici777 Deletedmom8453 Ben saate bıle bakamadım hiç hatırlamıyorum catal zamanını ama ıkınamadım duzgun :)
kutubebegimmmm Eskici777 dr Banu çiftçinin doğru ıkınma videosu var mutlaka izleyin baya işime yaramıştı 😅
Minnakkk Eskici777 benim ikinci dogumumda sancı hastaneye ulasma dogum hepsi toplam 2 bucuk saat sürdü 😀😀 evde basladı birden hastaneye gittik dogum haneye girdim eve hemen doktoru arayın dedi beni cıkartmadı lar 15 dk nst de doktor bekledim doktor gelince niye dogurmtadınız dedi cat pat dogdu 🙈🙈🙈
Eskici777 ceyhunun_annesi Ben bunu hiç bilmiyordum bılıyo musunuz vajınadan ittirilir sanıyordum aptal gıbı :)
Birprenscik Eskici777 2 buçuk saat sürdü galiba benim doğumum zordu herkeste aynı değildir ama açıklığımın çıkması için bütün gün sancı çektim
Eskici777 Birprenscik Catalda mı o kadar sürdü, benım catal uzun sürdü zaten aklım basımda degıldı zorlandım baya :(
BenMathilda Eskici777 çatala çıktıktan sonrasını yani 10 cm açıklıktan sonrasını soruyorsaniz, ilk doğumum 45 dakika, ikinci 7 dakika sürdü
Eskici777 BenMathilda Evet onu soruyorum benım de 45 dk kadar surdu catalda, acaba herkesın kısa mı oluyor dıye sordum cunku cok zorlandım şuan iki yasına geliyor, ikincide inşallah kısa olur hayırla cocuk olursa 😊
MeltemGokmenAllak Eskici777 kişiye göre birde bebeğin kilosuna göre de değişiyor kilolu bebeklerde ıkınarak itmek daha zor hele ki ilk doğumsa😂
Eskici777 MeltemGokmenAllak Valla benim sancı falan hepsi beraber 4 5 saat sürdü ilk dogumdu fakat catalda cok kalmışım ama ben ne kadar kaldım hatırlamıyorum yarım saat 45 dk 1 saat bıle olabılır 😊