Seymaay benim kizim doğduğundan beri kesinlikle hiç sallamadım ve desteklide uyumadı, şuanda yapmanız gereken aynı odada yatmamak inkanınız varsa tabi ve ağlasa bile almamak benim kızım odasına geçirdiğimde 9 aylıktı ilk başlarla odasından çıktığım an ağlardı gece uyanır ağlardı bende bir gün yine yatırdım çok ağladı ama yarım saat ağladı kesinlikle gitmedim sonra o günden beri hiç ağlamadı beşiğine bırakır çıkarım yani iradeli olun ağlamakla hiç bir bebeğe bişe olmaz bir sıkıntıları olmadıktan sonra .