Seymaay memede en zorudur ama kararlı olacaksınız benim bebeğim de aynı şekildeydi doktor gece 2 kereden fazla emmeyecek diyince kestim 3,4 gün sürekli uyanıyor ama kesinlikle meme vermiyorsunuz zaten alışkanlık olduğu için bir süre sonra unutuyorlar emzirirken hafif mayıştığında memeyi çekin uykuya memesiz dalsın 😍