Cennet-Eserr pekiii istikrar şart evet olmalı, bebeğimizin katıla katıla ağlamasına asla izin verememeliyiz. Ve mutlaka desteksiz uykuya alıştırmalıyız, doğrusu bu. Herşey buraya kadar güzel.
İlk kızım 19 aylık hiç uykuyu sevmeyen bir bebek 1 yaşına kadar gündüz uyumazdı hiç. Şimdide günde 1 kez 1bçk saat uyuyo sallıyorum her uykuya geçişte, gece beslenmesini kestiğim halde, gece 3 4 kez uyanıyo..
İkinci kızm 6 aylık, uyutmak için sallıyorum ama ilk kıızm uyumasına izin vermiyo bi şekilde uyandırıyo, emziriyorum ve gece 5 6 kez uyanıyoo. Ve tüm bunları yaşarken tek başımayım. Eşim varıyalı çalışıyo kiii evdeykende uykusundan kalkıp ilgilenmez.
Yani demek istediğim hiç bir kimsem yok ve tek başımayım. Nasıl desteksiz uykuya geçebiliriz. Nasıl başarabilirim?? 💐 Sorum tüm annelere fikir öneri ve görüşlerinizi bekliyorum.