2 buçuk aylık olana kadar kıyamet kopartiyordu sonra çalışmaya başladım Allah yardım etti dönencesini açıyorum kitap okuyorum emzik ağzında dalıyor bazen ayağımda 2 dk sallıyorum gözleri gidiyor hemen yatağına koyuyorum benimde kaynanam bakıyor o evde sürekli sallıyor beşik var orda uyurken bile sallıyor çocuğu alışır dedim ama çokta alışmadi üç buçuk aylık şimdi 10 da yatıyor sabah 9 buçukta kalkıyor bı saat oyalanip bidaha 12 bucuga kadar uyuyor