18 aylık bebeğimi daha yeni alıştırabildim biraz biraz. Emerek uyuya kalıyor doğduğundan beri. Geceleri de saat başı uyanıp emiyordu. Gece emmesini alışkanlıktan yapıyor, bu yüzden uyanıyordu. Ben bi çok kez kesmeyi denesem de çok ağlıyor diye hep biraz daha ertelemiştim.
Bi gün dedim ki bu geceden itibaren gece emmesi yok ne kadar ağlarsa ağlasın… İlk gece yine ilk uykusuna emerek yatırdım. Uyuduktan sonra bi çok kez uyandı, emzirmedim. Ağladı ağladı uyuya kaldı dayanamayıp. Sonra o gece 6 saat kesintisiz uyudu. 2. Günde 3-4 kere uyandı, yine emzirmeden emzikle falan oyaladım uyuttum. Böyle böyle azaldı.
Artk 1-2 kere uyanıyor. O da tam alışmadığı için çünkü çok olmadı bırakalı