Seymaay 11 aylik bebeğim var sabahlari erken uyanmasini sagliyorum 8 bucukdan once kahvaltidan bir bucuk saat sonra uykusu geliyor öncesinde biraz oyaliyorum. Uykusu geldigi anladigimda öpup besigine birakiyorum , üzerine battaniye örtüp yatak kenarlarindan karanlik olmasini sagliyorum , fazla degil biraz salladiktan sonra hemencecik uyuyor. 1 bucuk saat uyuyor ortalama . Ardindan ogle yemegi , tv izliyor ,oyaliyorum. Tekrar ögle uykusuna yatiyor 2 saat ortalama. Saat aksam 6 olmadan uykusundan uyanmasi gerekiyor bunlari uyku egitiminden ogrendim. Egitimde sabah erken uyandirin diyordu