Asg 18 aya kadar yürüme normal diyorlar. Yani söylenene göre normal. Ama siz yine de daha çok ilgilenin. Sürekli kitap okuyun, beraber şarkı söyleyin, yerlerde yuvarlanın, dışarı çıkın, temiz hava alın, bebeğinizle beraber yemek yiyin. Sürekli yenidoğanmış gibi ilgilenen bebeğinizle. Tabi ki doktora gitmeyi de eksik etmeyin. Eminim anne şefkatinin iyileştirmeyeciği hiçbir hastalık, dert yoktur. Bebeğinizin şifası sizsiniz. Güzel günleriniz olsun 🤗