Elanur11 kusura bakmayın yeni gördüm. Şuan 24 yaşında ve 1,5 yaşından neredeyse 18 yaşına kadar özel okullara gitti eğitimler aldı ama tek bir kelime çıkmadı ağzından Dr bir sabah uyandığında anne diyebilir demişti en son tuvalet eğitimi var ama hala kalabalığa karşı çok tahammülsüz göz teması asla yok her gün gördüğü insanlara yabancı gibi yemeğini kendi yer ellerini kulaklarına vurur birden çığlık çığlığa bağırır çok şey var aslında ve doğuştan geliyor bu illet hastalık ama yaşam kalitesi artmasına neden oluyor mesela babaannesi TV açıp karşına koyuyormus hep çok uslu derdi daha kötü oldu yavrucak ve otizm genetikte oluyor çocuğu otizmli olan kuzenimin kardeşine Dr bir çocuk daha yapmayın otizmli olabilir demiş bilemiyorum sormadım hiç annesi bahsetmişti