MesNes N54esrin kabarıklık su toplama varsa götürün öyle her söylenileni sürmeyin bir enfeksiyon vs olur onlar sarıp tedavi eder iz kalmaz doğru yapılırsa geçmiş olsun
Rabiamhmt Baakpnr- bebegım kakasını yaparken aglıyor asırı agrı cekıyor catlak var ne vereyım sızdede catlak varmıs sanırım
Baakpnr- Rabiamhmt doktor bize anestol krem vermişti çatlak için canım o ağrı kesici bir kremmiş bir de kantoron yağı sür demişti biz bu şekilde iyileştirdik .ama çatlağınız çok mu az mı bilemeden bısı sürmekte bilemedim doktora götürdünüz mü canım
NariNariKiminYari N54esrin hiç bişey yapmadan hastaneye gidin asla tavsiye almayın benim de kollarım yandı hala yanık izi duruyor benim kızgın yağ dökülmüştü başkalarının tavsiyesi yüzünden izi kaldı doktor size en sağlıklı bilgiyi verecektir
N54esrin NariNariKiminYari teşekkür ederim bu geceyi böyle geçirelim yarın sabah daha kötü okursa hastaneye götürücem
2halime N54esrin çok geçmiş olsun kızınız küçük mü yanık gerçekten çok zor 😥 bebeğim 7 aylıkken başımıza gelmişti ufak bı kaza sıcak su biraz dökülmüştü acile götürdük. İmkanınız varsa hemen görürseniz ilaç yazarlar antibiyotik kremle çabuk iyilesir
N54esrin 2halime silverdin ve anestol aldık eczaneden hastaneye gitmedik 13 aylık kızım benim gözümde hala daha yeni doğan gibi aslında yanık elini çok rHat kullanıyo keyfide yerindeydi ta ki mama sandalyesinde inleyerek uyuyasıya kadar bu olay beni korkutuyo şuan
Rabiamhmt Baakpnr- goturdum ama bısey vermedı ben boyle dayanamıyorum eczaneye de goturucem bızım buranın doktorları hep sorumsuz
2prenses1anne N54esrin çok geçmiş olsun anestol pomad silverdin karıştırıp sürünce hiç bir iz kalmıyor benim yüzümü takmıştım kızartma yağı ile hiç bir iz kalmadı şükür
Baakpnr- Rabiamhmt biz özelde bir doktora götürmüştük canım onla alakası olur mu bilmem ama o zaman eğer cok acı çekiyorsa kullanın istesenız kızım onu sürünce kakasını ağlamadan yapıyordu
Rabiamhmt Baakpnr- yarın alıcam sadece kakası gekınce tutuyo yapmak ıstemıyo bı zararı olacagını sanmam ve catlak var biliyorum cunku cok aglıyo
ikizbabymom N54esrin çok geçmiş olsun aloa vera varsa kesip jelini sürün hem ağrısını da alır.Lr da soğuk spreyi var aloa veranın eltim onu kullanıyo memnun bende bitkisi var onu kullanıyorum
Sevilaylaylayyy N54esrin çocuklara kullanılırmı bilmiyorum ama ben yüzüme yağ sıçratmıştım gidip gelip aloavera sürmüştüm hemen su toplayıp aynı günde atmıştı suyu iz falanda kalmadı hiç acısınıda almıştı
nurelem N54esrin canım çok geçmiş olsun enfeksiyon riski olabilir doktora götürdün mu, silverdin+fito+anestol kremi karıştırıp sur hem ağrısı azalır hem de fito krem iz birakmaz
Lace-002 N54esrin Isparta da yanık kremi yapan biri var benim yiğenimin eli yanmıştı o krem sayesinde ne acısı kaldı ne izi hatta her bi yeri yanan oraya gider kremi almak için
nurelem N54esrin 3 hafta felan oldu coxugumun ayağı yandı 2. Dereceden yanikti silverdin fito anestol karıştırın sürdüm , daha sonra yanık yaraya çevirince fito sürmeye devam ettim hala da sürüyorum iz kalmaması için