N54esrin 4 gün önce kızım birden kahve fincanıni eline aldı tabi içinde yeni yapılmış Türk kahvesi vardı bütün kahve eline döküldü hemen soğuk suya tutum 5 dk sonra üstünü çıkardım ve baktım koluna da gelmiş bide kolunun iç kısmı hasas bölge orası kizarmisti ve az bisey derisi soyulmustu hemen acile götürdüm krem sürdüler ve kremli gazlı bezle sardılar ertesi gün dr götürdüm dr yanık kremi yazmıştı ama herhangi Bi ismi yok kremin eczacı özel hazırlanacak Bi karışım demişti sabah gittim eczacı qksam beşte aradi hazir diye işte sabah silverdin le gece de dr un yazdığı kremle pansuman yapıyorum sizde Bi dr gidin mutlaka içiniz rahat eder en azından ve yanigin kacinci derece Bi yanik olduğunu öğrenirsiniz en azından