fn2827 Grupyildizi havalar soğuk normal değilmi 😁😁😁benim her yerim donuyor kalçayı bırak heryerim soğuk😁😁
fn2827 Grupyildizi bi sıçak bi soğuk ısınasıya kalmıyor işte benimde sobalı. Tam ısınıyorum hop mutfaktayım gene buz gibi heryerim.😁
fn2827 Grupyildizi valla baba evinde de soba vardı evlendim 12 oldu hala soba var. Ben devir atlayamadım bi türlü😁
yaprak_34 Grupyildizi benimde buz gibidir kardeşlerim de öyle abim ablam falan .Bizde genetik mi acaba diye düşünüyoruz 🙄
Grupyildizi yaprak_34 ay bilemedim ki yaz kiş oyle soguk olur benimkide yoksa bende kardesinizmiyim 😂😂😂
Mimozacicegim Grupyildizi Benimki de hep soğuk 😀 bide sezeryan göbeğim de sarkan kısmı buz gibi hahahahah😀😀😀
Grupyildizi AliAsafinannesiiii kayinvalidem kadinlarin kalcasi soguk olur derdi sebebinide din ile alakali birsey dedi ama hatirlamiyorum