iki_prens_annesi NukleerBaslikliKiz vala bnde bilemiyorum ama hic dikkat etmedm neden soguk olurdu diye 🙄😊
Nursena0606 Grupyildizi benim de öyle. Odunlu evde yaşıyoruz. Eşim sürekli popomu sobaya çeviriyor ısın ısın diyor 🤣
fn2827 Grupyildizi bi sıçak bi soğuk ısınasıya kalmıyor işte benimde sobalı. Tam ısınıyorum hop mutfaktayım gene buz gibi heryerim.😁