fn2827 Grupyildizi valla baba evinde de soba vardı evlendim 12 oldu hala soba var. Ben devir atlayamadım bi türlü😁
Grupyildizi fn2827 ah bacım bende ayni dahada olcagini sanmiyorum bu krizde fiyatlar tavan zor iş esimde dalga geciyo kisin kiraya cikalim dio😂
Grupyildizi fn2827 bide ben nisanliyim o sene dogalgaz dosendi ailemin evine ben kisa girerken sobali eve gelin geldim sefa suremeden
fn2827 Grupyildizi aaa şansa bak 😁 😁 😁 oldun kız belki ileri zamanlarda rahat ederiz.zaten sobanın ısısı gibi olmuyor doğal gaz.tek fark tek odanın ısınması