Gryffindor cok gittim ama kesin bisey bulamıyorlar, holter falan da takıldı ama net bisey yok psikolojik dendi yine bisey çıkmadı en son gittiğim doktor hipertansiyon olabilir dedi ama yine net bisey yok derdime derman bulamadım her sabah zaten tansiyonum düşük kalkıyorum hemen biseyleryersem toplanıyorum yoksa yine tansiyonum düsüyo bayılıyorum, çok bayıldım otobuslerdr sokaklarda ama bi çözüm bulamadım, orucumu da tutmayı çok istiyorum her sene deniyorum akşamında acillik oluyorum bir kere gündüz bayılmışım iş yerinde hastanede serum yerken uyandım