Badehandeyldz Sütüm az olduğu için ilk gelen sütü çekiyor sonra sinirleniyor ve bırakıyor. Lohusayken üç kutu antibiyotik kullandım mastit yüzünden o ara aşırı azaldı sonra zor bir covid geçirdim o zaman iyice azaldı. Mama ile devam edince o aralarda çocuk da alıştı