Denizmooom Benim bir abim var. Çok seviyorum evet ama hayatımda tek bir yararı olmadı. Tam tersi özellikle maddi olarak hem anneme hem bana hep yüktü, hala öyle.
Burada açılan postlara bakın. Hep görümce, kayın, elti sorunları. İlerleyen dönemde çocuklar evlendikten sonra özellikle hayatın hiç de sanıldığı gibi ilerlediğini düşünmüyorum.
Kardeşler arası hep sorun. Kardeşler birbirine düşkün olsa gelin/damat çekemez. Devamında hep olaylar olaylar…
Ben ikinci çocugu sadece BEN çok istediğim için yaptım. Değilse kardeş olmazsa olmaz asla değil.