Denizmooom ben iki kardeşim, iyi ki abim var diyorum, eşim ise, hep tek çocuk kalmayı istemiş ve bundan çok mutlu. Kişinin ileride nasıl düşüneceğini kestirmek pek tabii mümkün değil. Yeniden bir bebek dünyaya getirme kararının da, çocuğun isteğinin, kararının, baskısının doğru olduğunu da düşünmüyorum.
Biz asla ikinci bir bebek düşünmüyoruz mesela. Benim de aşırı rahat bir gebeliğim okdu. Aynı sizin gibi, ne kilo aldım, ne çatlağım var, ne göbeğim, ne de vücudum bozuldu. Aşırı rahat bir sezaryen ameliyatım oldu ve sonrasında iki gün sonra yürüyüşe vs başlamıştım. Maddi durumumuz çok iyi. Ama yine de ikinci bir çocuğun, ikisinin de standartlarını düşüreceğini düşünüyorum. En iyi okula gitmek, en iyi giyinmek, en iyi yemek, daha çok seyahat etmek, mental olarak tek çocukla en maksimum ilgi, daha fazla enerjik ilişki vs varken, iki çocukla bütün bunlar yarıya inecek. Vereceğimin en iyisini, en yükseğini vermek istiyorum. O yüzden biz tek çocukçuyuz😊