Denizmooom
İlk oğlumu 25 yaşında kucağıma aldım ve aldığım anda ben bunun için dünyaya gelmişim dedim. Kesinlikle ikinci çocuk fikri düşünmezdim, hatta ikinci çocuk oğluma haksızlık gibi gelirdi nasıl sevgimi ikiye bölerim diye düşünürdüm (saçmalık) Oğlum 4 yaşına girene kadar onunla ilgilendim sonra işe başladım. Oğlumda anaokuluna o yaşlarda kesinlikle kardeş istemiyordu (buda açıkçası bana bahane oluyordu). Tabi bu süre zarfında ikinci çocuk söylemleri hep duydum ama umursamadım. Sonra oğlum büyüdü, kardeş eksikliğini yaşamaya başladı ve sorguladı.
-Beni tek bırakmaya hakkınız yok, ben ne amca ne dayı olabilecem, sizin kardeşleriz var ve şimdi onlarla vakit geçiriyorsunuz ve benzeri bir sürü sitem.
Şimdi 4 aylık bir oğlum daha var çok şükür bin şükür, aralarında tam 11 yaş var ve ben o kadar pimanımki. Arayı bu kadar açmasydımda, üçüncü çocuk şansımda olsaydı. Miniğim daha 4 aylık ve abisine resmen ayrı düşkün ve abiside ona 💙