[silindi] benim kızım 35 haftalık 2450 gr doğdu prematüre yani. Yoğun bakımda kaldı 7 gün 2300 le çıktı. Ben kendi irademle 10 gün sonra sma comfort 1 e başladım sabah 3 ölçek akşam 3 ölçek olmak üzere. 2. Ayında 3500 dü. 3. Ayında 5700. Yani herşeyi doktora sormaya gerek yok. Sütün az olabilir herkesin Çeşme olcak hali yok. Huzursuzsa doymuyorsa mamayı az alıp denemekte fayda var. Doktor her muayenede aferin annesi ne yaptın diyor. Valla hem emziriyorum hem mama. Bu arada bu 2. Çocuğum ilkinde bende çok tedirgindim illa anne sütü diyordum. Ne büyük saçmalıkmış keşke oğlumu ağlatmasaymış mama verseymişim sizde deneyin bence