[silindi] doğum kilosu yüksek ama sarılık olduktan sonra 3600 olmuş 3600 ü baz alarak bakın kilo durumuna
kilosu az değil ama alt sınıra yakın
ilk iki ay alması gereken kiloyu almış ama sonra azalmış ama şöyle de birşey var boya giden bebek o dönemde kilo almaz derler sonraki aylarda boyu durulur kiloya gider der büyüklerimiz
doktorlar şu beslenme konusunda hiç fikir vermiyor zaten
bizde 3300 doğduk ilk ay 1 kilo aldı ikinci ay 700 gram aldı sonra yavaşladı kilo alımı ama bizimki besin alerjisinden kaynaklanıyormuş 4. Ayda 6200 dü kilomuz ben sütümün hep yetmediğini düşündüğüm için önce meme sonra mama takviyesi yaptım doktora sormadan.
sonra kontrolde günde iki kez mama verdiğimi söyledim iyi olmuş anne göğsüde dinlenmiş olur biraz dedi 😅 bence mama al ve mutlaka önce emzir arkasından mama ver doymamışsa içer mamayı da eğer biberona alışmasından çekinirsende çağ kaşığı ile verebilirsin
mama içtiği içinde emme aralığı uzayacaktır bu arada da sütünü sağıp buzluğa stok yapabilirsin sütün azalmasın diye Sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz 🥰