[silindi] kaç kiloya düştü, genelde düşüşten sonraki kilo baz alınarak devam ediliyo. Benimde kızım 10 aylık 7 kilo 3500 doğmuştu 3300 le hstaneden ayrılmıştık. Kaç doktora götürdüm bi şey demediler 8. Ayında farklı bi doktora gittim o zamanda 6800 dü kilosu eğer 600gr almazsa 10. Ayında raporlu mama başlatacam dedi ve bugğn gittik 7100 gram 2 ayda toplam 300 gram almış mama iyi gelir inşallah diyorum 🙏🏻 sizde önce normal mama verin aralarda eğer hala böyle devm ederse farklı doktorlara götürün elbet bi doktor karşınıza raporlu mama teklifiyle gelir.
Bu raporlu mama da yarayacak mı bilmiyorum ama bi umut