meltemce Canım 180gun dolmadan bebeğin bagirsaklari ek gıdayı kaldırmaya hazır olmaz böbrekleri de aynı şekilde. O yüzden 6 aya kadar meme ya da mama gitmen lazım doktorunla konuş mayo fazla veriyorsundur kilolu ise, çünkü benim bebeğimde doktor mama ölçümü azalt demişti kilosu fazla ilerlemeye başlayınca bu arada ben sadece emdiriyorum anne sütünden obez olmaz o zaman aynı git dedi, bu arada benim kızım da yazın hep koltuk altları bacak araları pişik oluyordu bogumlari kiloluydu çok giyindirme pişik yerlerine Sebamed sur ve mkumse muslin ya da ince bir bez köy oraları azaltır pisigi