Selam anneler 1750 gram prematüre doğan bebişim oldu 👶 yarın tam 3 aylık olcak ama şuan 5 kilonun üzerinde.. Sütüm yetmediği için mama da kullanıyorum, mama da fazla şişirdi o sebeple bacakları kat kat olduğu için pişik oldu çok fena ağlıyor sürekli uykusundan uyanıyor.. Ek gıdaya geçen varmı 3 ayda ne yapcam bilemedim sudocrem sürüp duruyorum. Daha sağlıklı beslenir heralde kabak vs olunca