Bende mamayla besliyorum bebeğimi 4 aylık sütüm kesildi malesef. Yani 3 aylık bebek mamayı bile sindiremzken ek gıdayı nasıl kaldirsin. Eleştirmek için yazmadım eminim bı anne olarak canınızı sıkan bir durum. Ama mama ölçeğini azaltın. Belkide bbeginiz iştahlı bir bebektir . 6 aylık olunca baslarsiniz. Kat kat olan yerkerinede krem sürün yapicak birşey yok . Dokotara bile gitseniz asla bu ayda ek gıda onermez. Hayırli geceler.