Busragokceberra o kadar hassas ve kati oldugum noktaydı ki. Sinir oluyorum bi halt sanip opmeye kalkanlara el kadar bebeği. Annemin falan asla oyle huyu yoktur kadın bilinçli sagolsun. Bebek benim bebegim oldugu halde ben bile ufakken opmuyordum asla en fazla kafasini operdim usulca. Bebeğim daha 10 gunluktu hic unutmam kaynanam olcak dengesiz bebrgimi şap diye öptü la lavle dedim icimden uyarmadim bida yapmaz diye ama kadin dengesiz zeka 0 yasinin insani degil bi bok yapiyorum saniyor yine bigun annem ile esimin halasi diger odada oturuyor bu arada annem 40 gun bakti bebeğime sagolsun, ben oteki odada bebegimi emziriyodum daha 1 aylikti kaynanam geldi. Geldi yanıma yine sap dedi optu artik dayanamadim anne bida bu sekilde yanaktan opmesen rica ederim bu daha bebek ben bile opmuyorum bisey olsa Allah korusun el kadar bebek riskli dedim. Anam geldi ev kapisini pat diye carpip bi cikisi var evden. Bebegim kucagimdan nasil sıçramıştı dua etsin kucağımda kizim vardi kizim olmasa o kapiyi acip o an ona bi guzel sovmesini bilirdim ben. Kendisiyle 3 yildir konusmuyorum cok pislik yaptigi icin. Gercekten boyle insanlara kil oluyorum yani