Kızım kimseyele görüşmezdi.Anneanne dedesi babası öpüyor sadece uyarıyorum bebekliginden beri ama vazgecmediler.Önce ateş başladı ben diş sandım sonra dudağın üstü ve altı aft gibi birşey çıktı.Bu süreç uykusuz ve bebeğimin ağrılı sancılı dönemi oldu.4. gün tukurugunu yutamiyordu bir emmedi su bile içmedi.Bu arada bir kere doktora götürdüm ilk ateşli gününde dış dedi.Neyse en son bir kere daha götüreyim dedim.Doktor öpücük hastalığına yakalanmış dedi uçuklu biri öpmüş dedi.Agzinin içini fenerle gösterdi inanır mısınız hiç boş yeri yok hep yara kendime çok kızdım sonra da aileme.Bir ilaç verdi doktor iki gündür kullanıyoruz emebiliyor şuan çok şükür su da içti.Doktor bunları yapamazsa hastahanede yatması gerek dedi.Cok şükür düzeliyor bu arada babam ucukluymus uçuğun bulaşıcı olduğunu bilmiyormuş aynı şekilde annemde bilmiyormuş.Suan kızımın ağzındaki yaralar kanıyor bazen çok acıyor o zaman sanki beni öldürüyorlar ağlıyorum bende çaresiz olmak kötü inşallah biran önce iyileşir😔