Öncelikle sakin olmalısın kızımda da aynı problem vardı 40 45 den fazla şiringayla besledim hiç bir şekilde mememi tutmadı ama pes etmedim sende ki süt o içtikce çoğalıyor bu konudada içini ferah tut suyunu bol yemeğini sağlıklı yersen sütün kesilmez bebekler sarılık olduğu için de süt içmiyor buna dikkat et sarılık olmasın 6 saat uyumasına izin verme gerekirse kaldır mama ver ama bırakma sütünüde o uyuduğu zamanalrda falan 3 saat bir sağ ver hiç pes etme bebekler anneleriyle daha anne karnındayken bağ kuruyor bu konuda kendine sıkıntı yapma bunlar hep lohusalık psikolojisi bende dahil olmak üzere cocuğumuz düşüncelere kendimizi yıprattı bebeğini nasıl doyurduğunun önemi yok meme veya mama fark etmez sen her zaman iyi ve güçlü bir annesin artık unutma sakın ortamlarda tekrar tekrar dene ve gazı varmı ona cok dikkat et canım faz varsa istese bile süt içemezsin ağlama krizine girir muhtemelen bebeğin kolik bebek ona gör araştırma yap ve pes etme Allah yardımcın olsun