Bestemm Allah kolaylık versin hepimiz bu süreçten geçiyoruz bende 1 hafta emziremedim tutmuyordu ağlıyordu. Pes etmedim full sağıp kaşık biberon ve şırınga ile verdim. Süt yapıcı şeyleri tükettim bestlak damla, komposto, çorba, ananas ve su uyudukça da sütün artar. Düzenli sağmalısın.
Yanındaki birinden destek iste bebeğin kafasını tutsun sen meme ucunu 2 elinin parmakları ile tut ve bebeğinin ağzını kocaman açtığı zaman olabildiğince içeri tık ucunu yukarı doğru tutarak damağına yapıştır emme refleksini tetikler bu. 1 kere değil bi kaç kere ara vererek dene. 1 2 kere çok açken dene 1 2 kere de biraz doyur şırınga ile falan öyle dene. Emzik ve biberon verme henüz alışır onlara. Ve en önemlisi lütfen sakin ol ve pes etme güzel arkadaşım yetersiz değilsin sadece tecrüben yok 2 ay sık dişini sonra yıllardır anneymişsin gibi güzelce bebeğine bakacaksın.
Birde mama vermek zehir vermek değildir lütfen önce kafandan emmezse nolcak telaşını bi at en kötü mama veririm napayım de sakinleştir kendini gerçekten de öyle mama ile beslenen bir sürü bebek var. Meme ucuna sütü elinle sık akan sütü ucuna yay öyle ver