Bestemm canım bende de en fazla 60 çıkıyor ama benim bebeğime yetiyor o. Kilo alımı gayet iyi gelişimi de gayet iyi. Bende hiçbir zaman öyle 120 ler yada fazlası olmadı. Çocuğum da 5 dakika emer bırakır zaten her bebek farklı kimisi yarım saat memeden sor ayırıyorlar kimisi benim gibi 5 dk emip bırakıyor. Kusurlu falan değilsin başımdan bi gidin dersen onlara kusurlu olmadığını göreceksin. Önce etrafını temizle