nazan34 BusraElifOzhan vermeyin demelerinin nedeni çocuğun midesi küçük su içerse meme emmez kilo alamaz düşüncesinden. Az miktar,vermenin zararı olmaz
BusraElifOzhan Mtsz4334 Yok içirmedim nstye girdiğimde emzirme eğitimi veriyorlardı kesinlikle su vermeyeceksin diye üstüne basa basa söylemişti ebem anne sütünden başka birşey asla verme demişti 🤷🏼♀️
Mtsz4334 BusraElifOzhan mesela benim sütüm yağlı koyu kabız yapıyor su da içmese daha fena olacak doktor dan bugün geldik suyu çok içiyor dedik ver dedi yani anlamıyorum aynı kitabı okuyupta doktor olmuyorlarmı herkes ayrı bilgi veriyor ya 🙁
Busraeslem BusraElifOzhan ben ilk doğduğundan beri veriyorum o zamanlar 2 kaşık falan veriyodum şimdi 4 buçuk aylık biberonda içtiği kadar içiriyorum😊
BusraElifOzhan Busraeslem 6. ayına kadar bekleyeceğim sanırım biberon için şuan kaşıkla deneyelim bakalım 🤗
SelmaYakup Henuz 2 aylik bebege gerek yok anne sutunun %80 i su zaten uzmanlar bosa konusmuyor bence benim fikrim.
BusraElifOzhan SelmaYakup Ay aklım inanılmaz karışık bugün bir çay kaşığını tam doldurmadan verdim 🤷🏼♀️
Gunesdogdu BusraElifOzhan bizim doktorumuz 30 yillik tecrübeli bi hoca ve verin diyor... temiz kaynamis sogumus su gunde 1 2 cay kasigi ile basla ver sonra ne kadar iciyosa... bizim doktor boyle dedi..aslinda sormazdım da vermezdim de ama ıdrari koyulasmaya baslamisti ve bizim evimiz de guney bati... kisin bile sicak oluyodu gunes acinca ve biz kavruluyoruz... bi kac gundur serindi ve kizim suyu pek icmedi diye bugun sabah vermedim ve aksam vereyim dedim resmen kurumus cocuk nasil icti nasil uzuldum.. ver bence, ilkinde atar agzindan ama sonra sonra icer
Aysenurbs Su verin emdikten yarım saat sonra, susuz kalıp ölen bebekler var, babamın dayısı çocuk doktoru o da önerir suyu, benimde oğlum 7 aylık bende 40 ı çıktıktan sonra verdim çay kaşığıyla .
Dilaliya BusraElifOzhan benimde kizim 4 bucuk aylik.iki ayliktan beri veriyorum.su an biberonla iciyor.izmirde yasiyorum cok sicak mecbur veriyorum
Beybiberen BusraElifOzhan aynı bizim evi ve benim kızımı tarif ettin.aşırı sıcak bizimde buralar.3 aylık olduk ve ben su veriyorum her emzirmeden sonra.birde sanırım çok terlediği için su kaybı olmuş sık emzirmeme ramen bezinde hep pembelik oldu.doktor susuz kalmış vücudu dedi bence su verin derim.sudan bir zarar gelmez sonuçta
Ozalmir BusraElifOzhan ver cnm birşey olmaz ben 6aya kadar çay kaşığıyla kaynatılmış soğutulmuş verdim hemde suyu çok seviyor ılık olsun tatlı kaşığını gecmesin
Mtsz4334 Aysenurbs doğru bebekten bebeğe değişirde burada daha bebek hiç su içmemiş yalnız içipte sorun görseler neyse verme derler fark nerde
Dmngrkmmm BusraElifOzhan oğlum 43 günlük doktorumuz bebek çok terlediği zaman su içir dedi. Su kaybından kabız oluyormuş çünkü terleyince.
BusraElifOzhan Dmngrkmmm bir iki kere kabız oldu çok aşırı terlediğini söyledim ama bana böyle birşey söylemedi doktorumuz 🤷🏼♀️