NaimeYilmaz BusraElifOzhan O kadar su kaybediyorsa biraz kaynamış soğumuş su içirin bence. Zararı olmaz.
Eylul2018 BusraElifOzhan su vermelisin hava çok sıcak ve vücudu su kaybediyor terledikçe benim kızımda yaz ayında doğdu doktorumuz su vermemizi söylemişti
Antlbulut BusraElifOzhan bebeği başka bi pdaoda tutup klima yı bu süre çalıstırıp butun evi soğutabilir fanı 1 de çalıştırabilirsiniz yazık cocuk isilıkden cok rahatsız olur. Benm evimde 2 klıma var ikisinde gece gunduz açık
Eylul2018 BusraElifOzhan bence kullan ilerde rezil olursun asla tutmaz en azından suyu biberondan ver
blzylcnsy BusraElifOzhan karnı tokken üç dört cay kaşığı verenilirsiniz bence sabah öğle akşam. ben doğduğundan beri veriyorum doktorumuz verme demişti ama midesini boşuna doldurma diye demişti o yüzden tokken veriyorum ben
Mtsz4334 BusraElifOzhan bu güne kadar içirmedin mi 😳 benim 2 ay 10 günlük oğlum var doğduğundan beri 10 cc 20 cc 30 cc şeklinde su veriyorum şimdi 40 cc ye kadar içiyor çok seviyor suyu
BusraElifOzhan Mtsz4334 Yok içirmedim nstye girdiğimde emzirme eğitimi veriyorlardı kesinlikle su vermeyeceksin diye üstüne basa basa söylemişti ebem anne sütünden başka birşey asla verme demişti 🤷🏼♀️
ZnR BusraElifOzhan ben doğdugundan itibaren içiriyorum ilk zamanlar 1 çay kaşığı veriyordum ,şimdi 3 aylık olduk 4-5 çay kaşığı veriyorum