Diyarbakır’dayız hava o kadar sıcak mi terler akıyor kafasından. Doktorumuza çok güveniyorum Diyarbakır’ın en iyi doktorlarından biri. Ama bu konuda her doktorun görüşü de farklı tabiki. Su vermeyi sorduk. Çok sıcak olduğu günlerde birkaç çay kaşığı verin dedi. Emzirdikten sonra veriyorum ki midesinde anne sütü yerine yer kaplamasın ve çok da seviyor. Klima da kullanıyorum. Bende gözlemledim Yoksa uyuyamıyor 🤔😔