BusraElifOzhan tam karşısında yatarsa hata eder.Ben 28 derecede altında yatırıyorum soğukluğu karşıya vuruyor. Odayı da açıyorum diğer tarafın sıcağı buranın soğuğu dengeliyor.. Hem alışması lazım canım nereye kadar. Ben bir kaç gündür klimalı odada yatırıyorum bakıyorum daha rahat yatıyor .. Sıcağı sevmiyo.