BusraElifOzhan benim 4ay 21 gunluk oglum var.kibrista yasiyorum ve burasi cok sicak.3ayliktan itibaren su vermeye basladim.simdi gunde bazen 4oz bazen yarim oz ne kadar susadiysa kendi o kadar iciyor.sadece mamadan 1 saat sonra veriyordum.mama sanip karnini doyurmasin ac olmasin icerken sugu diye.suanda suyu ayirt edebiliyor ve bazen aglayip biraz daha istiyor.☺️