BusraElifOzhan klimayı açabilirsin 24-25 derecede çalıştır öyle buz gibi olmuyor zaten. Sadece klimanın altında tutma bebeğini. Ayrıca sıcakta daha zor rahat edemez çocuk. Ama su vermene gerek yok emziriyorsan. Çünkü anne sütünün %90’a yakını su. Temmuz ağustos sıcağında bile su vermene gerek yok dedi doktorumuz. Mama veriyorsan ağzında kalmasın pamukçuk olmasın diye ağzını ıslatcak kadar verebilirsin mamadan sonra emziriyorsan ona da gerek yok dedi. Senin sütünden alır suyu merak etme☺️