selamın aleyküm merhabalar benim kızım 8 aylık oldu kimi doktor az kilo almış kimi iyi diyor sabahları uyanınca baba dede diyor anne çok nadir diyo aslında kızım zayıf kahvaltısını yapıyor ondan sonra bişey yeniyor bende aç kalmamasın diye mama veriyorum onu da az içiyor değişik çorba yapıyorum ki yesin diye onuda istemiyor kafaya çok takıyorum zayıf diye