Alevvvv Semy bencede çok saçma madem böyle bişey söylüyosun napmam gerektiğini de söyle takma kafana canm bi doktorla görüş en iyisi
Semy Alevvvv doktorumuz sıkıntı görmüyor gelişimi iyi diyor. Hemşire sinirlerimi bozdu tavır olarak aslsında
Semy Birbebekkkbircicek defalarca denedim kesinlikle sütümü içmiyor. Bebeğim kuvözde kalmıştı o sebeple bıraktıgını düşünüyoruz
muhammedim- Semy bnce cok degil.benim bebegimde 3500 dogu suan tam 4 aylik oldu her ay 1 kilo aliyor bu ayda 1 kilo almissa 7500 olmasi lazim 3 aylik kontrolde 6600 idi ve kilo alimi cokk iyu dedi ebe.ben anne sutu tek veriyorum ama
Semy muhammedim- 3 aylık kontrolde 6200 dü benimki o zaman aslında sıkıntı yok gibi. Erkeklerin geneli böyle oluyor snaırım
Semy _mormenekse doktorum bi sorun olmadıgını sınırların içinde oldugunu söylüyor. İleriki dönemlerde yavaşlayacak kilo alımı korkma falan dedi
Semy Egehan123 allh gönlünüze göre versin inşallah ♥️ Tombikler seviliyor evet ama sonra böyle korkutuyolar bizi😇
Semy bikerem benim ki mama ile beslendiği için sıkıntı olacağını düşündüler. Sizin ki emiyor ne güzel maşallah
bikerem Semy saglikli olsunlar da ister meme ister mama olsun annesi.merak etmeyin 4 aydan sonra ve 6 aydan sonra ciddi anlamda kilo alimi yavaşlıyor
Semy Gunesimkaan doktorum hemşire gibi düşünmedi her bebeğin yapısı farklı kimi iri olur kimi cılız. Sınır aralıgındaysa sıkıntı görmüyorum dedi. Bende veya eşimin ailesinde herhangi bi obezlik durumu yok. Aksine zayıfız
Gunesimkaan Semy boşver ya saglıklıysa napacaksın kimisi zayıf olur kimisi şişman yetermi keyfi yerinde olsun bebeklerin ilerde verir bi şekilde yürürken diş çıkarırken
Semy Esratuncell kesinlikle bende böyle düşünüyorum ama işte şnsan bi şekilde takılıyor söylenene ne yazık ki
Alevvvv Semy aman bırak onlar boş konuşmayı cok sever bizimkide gelişimi idare eder anne sütüne devam et dedi doktora sordum idare eder filn diyo sütüm yeterli değil mi acaba hayır cok iyi dedi gelişimi anca sinir bozuyo o hemşireler