Semy benim bebegim 4 kilo doğdu şu an tam 6 aylık yeni 7.5 kiloya geldik ama gelişimi normal olduğu için kilosunuda beğeniyor doktorumuz ilk 40 gün mama+meme gittik 20 günde 1 kilo almıştı mamayi bırakınca normal seyrinde devam etti kilosu ilk 3 aydan sonra dogum kilosundan ziyade aylık aldığı kiloya bakıyor doktorlar 500-1000 gr arası normal ama üstünü obez olarak nitelendiriyor doktorlar, yani hemşireniz de doğru söylemiş aslında doktorunuzla da tekrar görüşebilirsiniz ama o sorun yok diyorsa da yoktur takip eden o sonuçta bu🙏 sağlıkla büyüsün yeterki 🙏