Semy sağlıl ocağındaki hemşire doktor değil, obez tanısı da koyamaz . Benim bebeğimde persentilde yüksekteydi. Hep üst sınırda biraz da geçkindi, ne obez tanısı aldı ne obez gibi görünüyor. Uzuyorlar büyüyorlar, kilo dağılımları değişiyor, yakında zaten kilo alımı ilk aylardaki kadar çok olmayacak o zamanda anoreksiya teşhisi mı koyacak ebe hanım.