Semy siz aynı şekil devam edin canm sakın azaltmayin sonra pişman olursunuz, bebek ne isterse o , ne kadar içmek istyosa verin lütfen bebeğinizi aç birakmayin , bırakın gelişsin kilo alsın zaten anne sütü almio dedinz verin mamayı tam doysun ,verir 6 aydan sonra merak etmeyin kimseyide dinlemeyin sadece bebeginze bakın , ve bebeginz kilolu deil bence normal