Bebegmmm ftmgz geçmiş olsun canım mecburiyetin var senin alman lazım zaten. Benimki de doğuma yakın zorlanma diye alıyorum diyo bir yasindada bir bebiş var. Ne bilim alsın madem ,😀 hayırlısıyla kullanmak nasip olur ikimizede
Bebegmmm Familyboy Alicam karar verdim. İçim eriyor onu alacağıma altın kolye alsaydın keşke diye ama napim ikinci çocukta olacak galiba o bana mecbur lazım
Wolverine Hamzaaslan merhaba, aslında öyle uçuk bir fark yok, şarj kapasitesi ve sensör algılaması bir tık farklı
Deletedmom_34 ftmgz roborock s7, ben s5 kullanıyorum, hayranım ona, bazamın kanepenin ayaklarını vs de değiştirdim, müko bir alet, s7 almadığım için çok pişmanım. siz s7alın
Hamzaaslan Wolverine sizinki üstünde çıkıntı olan dimi :) mesela dışardayken istediğim odayı veya bütün evi süpürttürebiliyo muyum
Wolverine Hamzaaslan evet evet istediğin zaman istediğin yerden calistirabilirsin. Ben de hep bir yerlere giderken evip toplayıp çıkıyorum gelmeden calistiriyorum. İyi oluyor
Bebegim17 ftmgz benim halim da saçaklı ama hiç takılmıyor süpürge. Xiaomi vakuum mop pro kullanıyorum
ftmgz Bebegim17 teşekkür ederim cevap için beğendiklerimden bir model bu önerilerdede en çok bu gelmiş