Gulumseyememdedim yok yakmaz canım üç dört tane karanfili iyice döv bi kucuk kavanozun icine zeytinyagi koy uzerini gececek sekilde buzdolabina koy biraz bekliycek bir kac saat kadar sonra sür disin ciktigi yere masaj yap elinle hafif rahatlatiyo ben ikizlerime yapiyorum devamli hani jel kullanmaktan iyidir diye dedim yinede sen bilirsin