Oglummmmb Bildiğim kadarı ile diş çıkarma esnasında ateş olmaz. Çünkü Diş çıkarma süreci doğal bir durumdur.Eğer çocuğunuz diş çıkarma döneminde bir maddeyi ağzına alırsa Ve o maddenin üstünde mikroplar varsa O durumda ateş oluşur. 🤗
Gulumseyememdedim Oglummmmb doğru olabilir maalesef oral dönemde olduğu için herşeyi ağzına götürüyor ne kadar sterilize etsek de yetmiyor olabilir🤦♀️
Oykumm_21 Gulumseyememdedim jeller pek onerilmiyo tetagil var içeriği temiz doktora danışarak kullanabilirsiniz biz 8 tane diş patlattik aynı anda 10 aylik suan
Oykumm_21 Gulumseyememdedim valla ister ismetemez huzursuz oldu geceleri uyandı ama çok normal ben çay kasigina döküp ağzına veriyorum hemen normalde posetiyle dokuluyomus ama bizimki müsade etmiyo ağzı burnu kaşı gözü tetagil ben parmağa takılan silikon diş fırçası aldım bide tetagilden sonra damarlarını fircaliyorum alt üst kasintisini aliyodur ağız bakımda yapmış oluyoruz enazindan
Bbmomy Sum5721 kız orda baya görünmüş ikinci fotoğrafa dikkatli bakınca Altan görünmese bile kaşıntısı vardır bebişinizin
Elif-zehra Gulumseyememdedim cok yakinda degil bence bizimde oyle olduktan 1 ay sonra patladi biraz daha zamani var bence
Gulumseyememdedim Oykumm_21 anladım canım teşekkür ederim işe yarıyorsa eğer bunu da doktora danışıcam mutlaka 🌸